Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hanses träffar Rögle idag

Jag skrev om intresset igår (läs här). Nu verkar det vara mer än bara ett intresse. Enligt säkra källor så befinner sig Erik Hanses nere i Ängelholm just nu. Han ska ha landat kl 10:00 på Ängelholms flygplats.
 
Han är här för att träffa Dan Tangnes och Magnus Wennström. Givetvis även för att få en bild av staden, arenan och klubben.
 
Så om ryktet var lite svagt igår så kan jag garantera att det är så mycket starkare nu. Jag har sökt Hanses och Tangnes för en kommentar men ingen av dem svarar i telefon. Däremot fick jag tag på "Masken" som jag visste var på väg till Sotji för att spana in J18-VM.
 
- Jag är i Finland just nu och på väg till Ryssland, säger "Masken" till mig.
 
Kan du bekräfta att han träffar Tangnes och Wennström just nu?
 
- Jag sitter ju här så det kan ju inte jag bekräfta, säger han. 
 
Uppgiterna stämmer oavsett vad som sägs. Jag vet att Erik Hanses träffar Rögle just nu.
 
----
 
Om Rögle ska lyckas landa nya spelare så behöver dem givetvis någonstans att bo. Där kan DU vara till stor hjälp. Via Nätmagasinet söker Rögle BK nu bostäder till spelare. Har du något slott, koja eller känner du någon som har en bostad att hyra ut? Maila i så fall [email protected]

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.