Blogg listad på Bloggtoppen.se

Hanses är nere på två alternativ

Det surras allt mer om Erik Hanses efter hans besök här nere i torsdags. Efter att ha haft ett flertal alternativ närmar sig ett beslut och nu sägs valet stå mellan två klubbar. Den ena är Rögle och den andra ska vara Almtuna.
 
Både Södertälje och Västerås som tidigare sades var ute efter målvakten är inte längre med i bilden. 
 
- Det finns intresse för Erik men om Rögle är intresserade får du fråga "Masken" om, sa hans agent Walter Olsson till mig igår.
 
När jag frågar om ett beslut är långt borta så får jag veta lika lite där utan mer att det är upp till Erik och att det ska kännas rätt. Ingen deadline.
 
Uppgifterna som når mig säger att Rögle ligger väldigt bra till efter hans besök här nere. Det finns fortfarande inget klart men alternativen sägs nu vara nere på två, Rögle eller Almtuna. Jag har sökt Hanses ända sedan han var här nere på besök men han är väldigt svår att få kontakt med visar det sig.
 
Betyder detta att Fransson är helt avskriven? Det finns ju olika sätt att tolka det på men att man spanar in alternativ är inget som gör att det inte kan vända snabbt igen. Fransson är kvar i Ängelholm och jag såg honom i Lindab Arena senast i fredags. När jag frågar hans agent om Rögle sagt nej till en fortsättning så låter det så här:
 
- Nej, det har man inte. Det finns heller inget nytt att ta ställning till heller. Vi för inga diskussioner om Fransson med Rögle, säger Jacob Hedin.
 
Som vi alla vet, det kan gå väldigt snabbt i denna branschen men just nu väntar vi först och främst på ett besked från Erik Hanses.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.