Blogg listad på Bloggtoppen.se

Rögle vill ha Fernholm - "Stor chans att jag hamnar i Sverige"

Som jag skrev i måndags, Rögle söker både back och forward. Igår var jag i kontakt med en av backarna som ännu inte bestämt sig, Daniel Fernholm.
Den svenske landslagsbacken har tidigare sagt att han väntat in KHL och att han skulle vänta långt in i augusti innan han tog något beslut. Ingenting har hänt och nu snackas det, Rögle är ett av lagen som visat seriöst intresse. Fernholm vill varken bekräfta eller dementera.
 
- Jo, ryktena har tagit fart de senaste dagarna. Det finns en stor chans att jag hamnar i Sverige. Jag har lite att ta ställning till, säger Fernholm till gronvitasumo.se.
 
Det finns givetvis många lag som är intresserade av denna back. Ska Rögle även vinna denna dragkamp? Man har tidigare vunnit kamper med andra elitserielag när det handlat om högklassiga spelare som tex Kukkonen och Warg.
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.