Blogg listad på Bloggtoppen.se

Video - Två värmlänningar som ska ta steget i Rögle

I ett samarbete med Nätmagasinet och Rögle har jag idag kunnat intervjuat några av Rögles nyförvärv inför säsongen. Tanken var först att jag skulle besöka lagets MMA-träning i eftermiddag men ibland får man inte ihop alla pusselbitar som bloggande småbarnsförälder. Därför åkte jag ut till Lindab Arena och fick ett par intervjuer efter dagens första träningspass.
 
Här nedan ser ni två av tre nya värmlänningar i laget. Erik Thorell och Victor Berglind. Den tredje, Robin Sterner, ansluter på måndag.
 
Ska sägas att en del av övriga Röglespelare var på bushumör vilket gjorde det lite svårare och vi fick göra om någon intervju. Det haglade handskar, skor och annat smått och gott, så ha lite förståelse över att jag kommer av mig och inte är helt stabil i "kamerahanden". Stämningen var riktigt god. Så ta det för vad det är. Hoppas det uppskattas så får vi se var det leder i framtiden.
 
 
 
 
Den lilla inkomst som reklamsnuttarna ni ser innan varje video ger, kommer jag oavkortat att skänka till supporterklubben, Angel Island Armys, reskassa.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.