Blogg listad på Bloggtoppen.se

Västerås fortfarande hetaste spåret för Fransson

Sedan Rögle och Jonas Fransson lade ner sina förhandlingar ,vilket ledde till att "Masken" plockade in Maxwell istället, har Västerås varit det lag han förknippats med sedan Mrmadhawk avslöjade det. Till vlt.se så sa Fransson sedan själv att man "hade pratat en hel del med varandra".
 
Därefter har inget hänt. Idag grävde jag i ämnet för att se om något nytt var på gång men enligt en källa som känner Fransson väldigt väl så är Västerås fortfarande det hetaste spåret. Man ska just nu föra diskussioner med varandra för att se var det leder.
 
----
 
En annan Röglebekanting som det ryktats ganska friskt om den senaste tiden är, Alexander Bergström. Södertäljesajten Uppdragsport.se har gått ut rätt hårt med att Södertälje är ett av de hetaste alternativen och igår så var det KHK-bloggen KarlXI:s tur att avslöja Karlskronas intresse.
 
Jag har själv också hört att Karlskrona med Stefan Bengtzén i spetsen ska vara intresserade av den förre Rögleforwarden. För att få veta mer om hur det ligger till med Bergströms framtid så ringde jag upp hans agent idag.
 
- Jag kommenterar aldrig vilka klubbar, men det finns några stycken som vi för positiva dialoger med när det gäller Alexander, sa Jacob Hedin.
 
Om vi bortser från Timrås "jackpott" idag så har det varit väldigt lugnt på transfern några dagar nu. Det lär förhoppningsvis lossna lite mer under veckan.
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.