Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggtankar inför sommaren

Nu är det snart sommar. Vi som vill ha hockeynyheter och händelser varje dag får kämpa lite hårdare än normalt för att hitta godbitar.
 
Vissa dagar kan det bli ganska inaktivt här inne medans det andra dagar händer en hel del. Det är så det brukar vara här under sommaren. Det här kan ni förvänta er av mig här fram till det drar igång med träningsmatcher annat i augusti.
 
* Fortlöpande nyhetsbevakning. Först och främst när det gäller Rögle men även andra saker av intresse i hockeylandet.
* Rögle har nästan spikat sin trupp redan och därför är det mindre att gräva i men jag kommer göra vad jag kan för att hitta några roliga rykten.
* Intervjuer, både i textform och i förhoppningsvis videoform. Mycket beror på samarbetet med Rögle BK när det gäller videobiten men vi har en bra dialog som gör att jag känner mig hoppfull.
* Jag kommer att syna alla allsvenska lag när det börja närma sig. Alla lag ska rankas, synas och det ska göras intervjuer med någon från varje klubb.
* När lagen är så gott som fulla så kommer givetvis en och annan ranking också att dyka upp.
* En och annan tävling kommer också dyka upp.
* När vi nu startar 13/14 på allvar så kommer jag att försöka hitta några samarbetspartners för att hjälpa min väg framåt med bloggen. Allt för att jag ska ha möjlighet att bevaka så mycket som möjligt. Alla förslag är välkomna och mailas till [email protected]. Företag som Resurs Bank, Ica Maxi, Familia och Kullaflyg är redan med på resan framöver.  
* Ett mål jag själv har är att kunna gynna Rögles supporterklubb allt mer. När vi nu spelar i Hockeyallsvenskan igen så kommer det förhoppningsvis betyda att det blir fler bortaresor.
 
Vad vill ni se på bloggen under sommaren? Kom gärna med tips. Jag är öppen för allt som gör det mer intressant under den annars ganska svårknäckta hockeysommaren.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.