Blogg listad på Bloggtoppen.se

Låt oss få det överstökat - Sista milen!

I söndags nådde jag inte hela vägen fram. Idag ska jag därför gå den sista milen. Jag börjar på väg 107 där jag stupade senast. Därefter är det överstökat och genomfört. Då har jag promenerat hela sträckan.
 
Radio Kristianstad (se här) och Helsingborgs Dagblad kommer att vara med.
 
Jag kommer att jobba både före och efter promenaden men om allt går som det ska på jobb så kommer jag att ta de första stegen på den sista milen kl. 8:00. Precis som senast så kommer ni att kunna följa min exakta position, klicka här. Länken kommer upp när jag börjar gå.
 
Det är svårt att peka ut exakt på en karta var jag stupade senast. Det ser jag när jag är där men ungefär här är det:
 
 
Som sagt, det ska bli så skönt att få det överstökat för att sedan kunna fokusera 100% på Kvalserien.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.