Blogg listad på Bloggtoppen.se

"Hawkwalk" blir verklighet

Rögle har varit klara för ett bra tag och gissa om jag blivit påmind om detta under en längre tid. Det alla har så roligt åt är att jag var så säker på att Rögle inte skulle hamna i Kvalserien att jag funderade ut något riktigt förnedrande. Kolla själv vad jag kom fram till och vad jag twittrade nedan.
 
Jag står för mina ord och #Hawkwalk kommer att bli verklighet. Johan (Mrmadhawk) har fixat "Hawkan" så just nu planerar jag för fullt men en sak är klar, jag kommer att gå från Malmö till Ängelholm iförd fågeldräkt. Förnedrande? Ja, rätt ordentligt. Det lär inte bli många pauser längs vägen.
 
Under veckan kommer jag att ge er lite mer information. Mitt mål är att få det överstökat så snart som möjligt så lördagen 9 mars är bokad. 8-9 mil bör ta runt ett dygn. Det ska, jag menar, det kommer att gå.
 
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.