Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bra affär av Troja om ryktet stämmer

Mrmadhawk har idag gått ut och placerat Ziga Pavlin i Troja igen. Klubben han gjort två stabila säsonger för innan han skulle stärka upp Rögle i jakten på lite stabilitet och bredd i försvaret. Enligt rykten så tjänade Troja en riktigt bra slant på affären i ett läge där säsongen var "slut" för klubben.
 
Nu ser han alltså ut att återvända till Ljungby. Snacka om en bra affär av sportchefen, Jerry Andersson.
 
----
 
Ett rykte som nådde mig igår när Mora presenterade Colliton och Harty var att man även hade klart med en poängstark back. Det ska handla om Kevin Mitchell, en 32-årig amerikan som spelat runt om i Europa under flera år.
 
Hade Mora inte stora bekymmer med sin ekonomi? Jag tycker att man verkar kunna landa flera högintressanta värvningar som lär kosta en hel del.
 
----
 
Nu är det klart att Thomas Spelling tränar med Rögle från och med imorgon.
 
- Jag ska träna med Rögle imorgon. Ska bara träna där, inte spela med dem, säger Spelling till mig idag.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.