Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tävling - Vinn signerad Aaltonentröja!

Igår så var det "matchtröjans dag" i Lindab Arena. Till Juhamatti Aaltonens ära hade Rögle tryckt upp 50 matchtröjor med både hans namn och nummer. Dessutom var de numrerade och givetvis signerade av Aaltonen själv. Jag har två stycken här hemma och till att börja med vill jag tävla ut en av dem. Den andra lär jag förmodligen behålla själv.
 
 
 
Tävling!
 
Hur många poäng gör Juhamatti Aaltonen mot Brynäs på lördag? För utslag ska ni gissa hans istid under matchen.
Ex. 2 poäng - 21:20 minuter
 
Glöm inte mailadress och senast 16:00 på lördag ska det vara inne. En gissning per läsare men är ni flera i familjen får givetvis alla vara med och tävla.
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.