Blogg listad på Bloggtoppen.se

Roger Hansson vet vad det innebär

Jag är ett fan av Hd:s 24Hockey-sändningar. I dagens avsnitt har man tagit in Roger Hansson som gäst. Om någon vet hur det är att spela och jobba i Rögle så är det just honom.
 
Spelare, marknadsansvarig, sportchef (4 år), assisterande och huvudtränare är positionerna han haft med Rögle som arbetsgivare. Därför tycker jag att det är väldigt intressant att höra vad han säger i intervjun.
Han berättar om sin tid, saknaden av hockeyn men det som intresserar mig mycket här är när han försöker förklara lite om hur den hårt pressade sportchefsrollen fungerar. Roger berättar också om hur det tongångarna gick då han tog ansvaret som huvudtränare och hur tankarna gick när han kort därefter fick lämna över den rollen igen.
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.