Blogg listad på Bloggtoppen.se

Linköping drar i nästa Röglebekanting

 
 
 
Jag har tagit del av trovärdiga uppgifter som säger att Linköpings "Röglekoloni" är på väg att växa. 
 
Enligt obekräftade källor så är man väldigt intresserade av att få in Mattias Sjögren till kommande säsong. 
 
- Det är många spelare som är på väg hit enligt media i dessa tider. Oavsett om det är riktiga uppgifter eller ej så kan jag varken bekräfta eller dementera några namn just nu, sa sportchef Johan Hemlin till gronvitasumo.se när jag konfronterade honom med uppgifterna.
 
Det är väl ingen skräll om så skulle bli fallet. Sjögrens kontrakt går ut och succén har uteblivit där borta. Inget är klart och läget är känsligt då han fortfarande spelar borta i Nordamerika men som sagt, jag blir inte förvånad om "Sjöa" spelar med Cloetta Center som hemadress kommande säsong.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.