Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vem kan sin hockey bäst? - Testa Grönvitasumos Quicktip

På matchdagen brukar jag köra en tävling där ni får tippa resultat och målskytt. Till denna match testar jag något nytt som min samarbetspartner Betsafe.com plockat fram. Det är omgångens matcher med extra fokus på Växjö-Rögle.
 
Det hela går ut på att du helt gratis går in och tippar en enkelrad. Det enda kravet är att du är 18 år och kund hos Betsafe och har lagt ett spel för 20:- de senaste 20 dagarna. Har du inte det så kan du gå in här och lägga en tjuga där så är du med i denna tävling du också.
 
De tre bästa vinner:
1:a 250:-
2:a 150:-
3:a 100:-
 
Tävlingen är bara för bloggens läsare och enda sättet att nå den är att klicka HÄR. Första rundan är lite av ett test för att se hur stort intresset är. Om det blir lyckat så kommer priserna att bli bättre framöver.
 
Jag kommer givetvis ge er vinnarna här efteråt.
 
Klicka på bilden för att hamna rätt.
 
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.