Blogg listad på Bloggtoppen.se

Avslöjar - Jokerit på väg att blåsa Frölunda

Precis när jag skulle sätta mig i bilen för att köra till Lindab Arena fick jag ett härligt scoop som fick mig att vända i dörren.
Jag har idag fått bombsäkra uppgifter som säger att NHL-stjärnan, Erik Karlsson är på god väg att skriva på för Jokerit. Frölunda ser alltså ut att gå miste om sin drömvärvning.
 
Den finska toppklubben har enligt säkra källor erbjudit Erik runt 100 000 i månaden netto plus eventuell bonus samt att man står för hela försäkringen. Den är inte speciellt billig. Den ska det inte vara heller när det handlar om backen som utsågs till NHL:s främsta den senaste säsongen och som dessutom sitter på ett tungt kontrakt fram till 18/19.
 
Detta är dagen till ära "Steen-säkra" uppgifter. Dock inget påskrivet men diskussionerna är långt gångna.
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.