Blogg listad på Bloggtoppen.se

Avslöjar - Mora skickar import

Kanske inte så intressant för de grönvita men i skuggan av dagens match kan jag här och nu bjuda på ett avslöjande som rör Mora IK. Jag har ikväll tagit del av säkra uppgifter som säger att Mora skickar sin kanadensare, Rob Ricci.
 
Ricci hann göra två mål i Mora innan han nu får packa trunken och flytta vidare. Mina uppgifter säger att Mora anser att han helt enkelt inte håller och väljer att göra plats för något annat.
 
Detta kommer att bli officiellt inom kort. Jag har bra uppgifter detta. Frågan är vad Mora har i kikaren nu? Gör man plats för ännu en NHL-spelare?
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.