Blogg listad på Bloggtoppen.se

Uppgifter - Demén till Tingsryd

Jag hörde det tidigare idag ifrån ett mycket bra håll, Tingsryd har förre Röglespelaren Richard Demén-Willaume på kroken.
 
Parterna har långt gånga förhandlingar och mina uppgifter säger att Demén ansluter på söndag för att i första hand skriva på ett kontrakt över en vecka. Då spelar Tingsryd mot Malmö borta, Almtuna hemma och avslutar veckan med ett derby i Ljungby.
 
Ingenting är klart men jag har bra saker på att det är nära. Nu har jag inte sett Demén spela på ett par år men om han kommer upp i den nivå han visade i Rögle innan skadan och framförallt 07/08 så kan det vara en klockren förstärkning. Spelade som hårt jobbande forward i Rögle men har därefter återgått till back igen. Det var ett drag som fick Frölunda att låna in honom av Borås i en handfull matcher säsongen för ett par säsonger sedan.
 
Nu talar väldigt mycket för att det blir Tingsryd.
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.