Blogg listad på Bloggtoppen.se

Inställd träning idag också

Efter gårdagens vilodag för alla magsjuka i Rögle så var tanken att man skulle köra på idag. Så blev det inte. De jag pratat med berättar att läget är fortsatt magsjukt och att man fick ställa in dagens träning också. Det är bara Lasse Kukkonen, Martin Strbak, Daniel Sondell, Jakob Johansson, Dennis Everberg, Mathias Tjärnqvist och Alexander Barta som kunde träna.
 
Det är match imorgon och frågan är om Rögle kan ställa ett lag på benen? Vill Färjestad komma ner och riskera att bli smittade?
 
Jag har försökt nå Dan Tangnes och Pelle Svensson. Båda är upptagna men Pelle har lovat att återkomma. Därefter lovar jag er det senaste här.
 
----
 
Ett rykte som nått mig men som ännu inte någon skrivit där ute. AIK uppges ha Anders Eldebrink på gång som ny huvudtränare istället för "Perra" Johnsson. Sant eller falskt? Vi får se.
 
 
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.