Blogg listad på Bloggtoppen.se

** Uppdaterat ** Slutsålt - Vinn biljetter till Rögle - Djurgården här

** Uppdaterat **

Rätt svar: 4483
Hanna 4487
Kristoffer 4497
Robin 4472

-----


Rögle - Djurgården avslutar säsongen på långfredagen, redan nu är det slutsålt. Det har jag märkt, ordentligt. Det fullkomligt väller in folk som vill se matchen. Det är förstår jag, vem vill missa den?

Sms, telefonsamtal, facebook, twitter, ja det har t.o.m gått så långt att folk vill bli min vän på facebook (som jag aldrig träffat) för att tigga till sig biljetter så snacka om feber. Just nu har säkert över 100 hört av sig.

Jag lovar, just nu är det inte roligt att sitta på några biljetter, vilket jag gör. ALLA vill ha och jag kan omöjligt ge alla jag känner en biljett. OMÖJLIGT!

-----

Jag har biljetter. De ska ut. Jag kommer inte ta en enda spänn för dem. Det skriver jag för att majoriteten vill köpa en för mycket pengar. Alla ska ha samma chans på dem.

Tre biljetter i potten här, gissa publiksiffran i matchen Rögle - Karlskoga. De tre som är närmast publiksiffran vinner en biljett vardera. Rättvisare kan jag inte vara. Missa inte mailadressen. Det kan komma ut fler biljetter under tiden så håll ett öga.

När pucken släpps är tävlingen avslutad.




Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.