Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ryktet bekräftas - Rögle är intresserade av Fredrik Warg

Fredrik Warg till Rögle? Det ryktet drog Mrmdhawk igång i fredags. Då sa Warg att han inte ville kommentera vilka lag som var med i bilden. Idag har jag snackat med hans agent och fått lite mer uppgifter om hur det ligger till. 

Först är agenten väldigt bestämd när han säger;

- Jag kommenterar ingenting när det gäller Fredrik Warg. Det är fortfarande under förhandlingsprocess, säger Mika Rautakallio till gronvitasumo.se.

När tror du det kan vara klart?
- I slutet på denna veckan.

Hur många lag är med i bilden?
- Det vill jag inte spekulera i. Det finns intresse för Fredrik mer än så vill jag inte kommentera just nu.

Kan du bara säga om Rögle är ett av lagen?
- Ja, Rögle är ett av lagen, bekräftar Rautakallio.

Eftersom affären förväntas bli klar denna vecka så har man naturligtvis inlett slutförhandlingar med ett av de intresserade lagen. Om det är Rögle återstår att se men nu vet vi åtminstone att Rögle är intresserade.

Pelle Svensson är tillbaka igen efter en veckas semester och det finns saker som talar för att det kommer att hända lite i veckan.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.