Blogg listad på Bloggtoppen.se

"De verkar inte vilja slutföra dealen"


Lee Goren? Ryktet som placerar honom i Rögle har bekräftats men än är inget klart. Uppgifter till mig påstår att han fått ett så pass bra bud att han blir bland de bäst betalda i Elitserien, om han nu går till Rögle.

Idag snackade jag med Gorens agent, Martin Krainz igen. Nu låter han uppgiven.

- Jag har försökt nå både Pelle och Hedlund för att avsluta "dealen". Det har gått en vecka nu utan att vi hört något från Rögle. Det verkar som om de inte är intresserade längre och har hittat någon annan spelare, säger Martin Krainz till gronvitasumo.se.

Så vad händer nu?

- Jag har börjat se över andra alternativ.

Där ser man. Har Pelle Svensson hittat annat alternativ? Det verkar helt klart som att Lee Goren inte är lika het längre. Än är väl inte sista ordet sagt men hans agent är hur öppen som helst när han berättar detta.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.