Blogg listad på Bloggtoppen.se

Därför dröjer Scandellas övergång till Oskarshamn


Jag har tidigare skrivit att jag fått egna väldigt bra uppgifter på att Oskarshamn är överens med Giulio Scandella. Nu har det gått ett par veckor sedan dess och inget har hänt. Har det runnit ut i sanden?
Nej, det har det inte gjort.

Scandella är överens och "klar" för Oskarshamn. Det som drar ut på tiden är att den italienske poängmaskinen måste komma loss från ett kontrakt med hans klubb nere i Italien.

- Scandella har ett kontrakt klart med Oskarshamn men det måste lösas nere i Italien först, säger en initierad källa till mig ikväll.

Enligt Eliteprospects sitter inte Scandella på ett gällande kontrakt men så ska det ändå vara.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.