Blogg listad på Bloggtoppen.se

Backlund söker fortfarande nytt jobb


Målvakten Johan Backlund ryktas vara klar för något lag. En sportchef i Elitserien ska ha sagt så. Därför blev jag väldigt nyfiken och ringde upp målvakten.

Snacket går om att du är klar för ny klubb?

- Nej, det stämmer inte. Inte vad jag själv vet i alla fall, säger Johan Backlund till gronvitasumo.se.

Brynäs och Färjestad är två klubbar som letar målvakt. Därför är det väl inte omöjligt att Backlund har intresse därifrån. Han säger sig vara ovetandes om det finns intresse därifrån eller inte.

- Jag har inte pratat med min agent på väldigt länge nu men vi ska snacka idag eller senast imorgon, sen får vi se vad det finns för alternativ.

Så ryktet som säger att han är klar stämmer inte, om man nu ska tro på vad Johan själv säger. Däremot lär det finnas intresse från Elitserien för en målvakt av hans kaliber.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.