Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det viskas om Linköping - "Vi varken bekräftar eller dementerar"

Det börjar viskas om att Eric Himelfarb ska ha gjort klart med Linköping till nästa säsong. Samma klubb som några har kopplat ihop med Brithén. Stämmer det? Jag hör att det tisslas och tasslas på många håll nu angående just Eric. Än är detta bara ett löst rykte men att han skulle vara jagad, det vet vi. Jag tog kontakt med Linköpings sportchef som svarade följande på min fråga om Himelfarb är klar.

- Vi varken bekräftar eller dementerar några eventuella spelare inför kommande säsong, säger Johan Hemlin till gronvitasumo.se nu på kvällen.

Dementerar inte alltså. Vad kan du säga om Himelfarb i övrigt. Du har väl sett honom spela denna säsong?

- Vi håller ögonen öppna och jobbar både i nutid och framtid. Ja, jag har sett Rögle spela några gånger och det finns skickliga spelare både där och i andra allsvenska lag. Men som sagt, jag kommenterar inga enskilda namn. Det dyker upp namn och rykten hela tiden.

Det var inte lönt att nämna Ted Brithén för det gjorde han själv.

- Du får samma tråkiga svar om du ställer samma fråga om Brithén eller Fransson.


Jag tror definitivt inte att sista potatisen är satt i det landet. Fortsättning lär följa.

Hör ni något? Maila mig, [email protected] eller smsa 0733255270

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.