Blogg listad på Bloggtoppen.se

** UPPDATERAD**Vinn mat i Lindab innan Rögle - Troja!

**Eftersom ingen hade tippat Alexander Johansson som Rögles sista målskytt lät jag tiden för målet avgöra. Därför säger jag grattis till Johan A som var 19 sekunder ifrån. Grattis Johan till mat för två innan Rögle - Troja på fredag! Kolla din mailbox!

----

Ni som följer bloggen har sedan ett tag vetat att jag har kvar detta pris som inte gått ut. Nu ska det ut.
Rögle spelar mot tippade bottenlaget Sundsvall, frågan är om man har skakat av sig derbymatchen och kan ladda om för denna mindre glamorösa match. Det ska vara klasskillnad. Extratävling nu alltså!

Vem gör Rögles sista mål i matchen och vad står matchuret på då? Har mer än en rätt målskytt så vinner den som är närmast tiden. SENAST 19:00 och glöm inte mailadress!

Vad ligger då i potten?
Du får tillsammans med en vän/kära äta i Rögles Arenarestaurang innan Rögle - Troja på fredag. Det serveras då hamburgerbuffé med allt från fisk, kött, vegetariskt till bacon, mojo, klyftpotatis och coleslaw och mycket därtill. Detta står jag för så det är bara att vräka! Matchbiljett ingår ej.

-----

Har ni missat den andra tävlingen där en resa till Hockey-VM ligger i potten hittar ni den här.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.