Blogg listad på Bloggtoppen.se

Helgkompensationen - Vinn biljetter och presentkort!

Jag ska jobba idag men jag ska stå med fiskedammen så det är rätt lugnt. Rätt kul ändå, att få bjuda på godis. Direkt efter blir det dubbelt 50-års kalas så jag kommer inte vara aktiv här idag. Därför kör jag en helgtävling.

Elitserieomgång i dag. Skriv en spelare som gör mål i omgången och sätter du den så vinner du en ståplats till Rögle - Sundsvall nästa fredag. Kan det bli lättare? Gör din spelare dessutom första målet i omgången vinner du 100:- på ICA Maxi att shoppa för.

Glöm inte lämna mailadress.

-----

Passar även på att trycka på för AIAs resa till Malmö på onsdag. För 200:- får du resa och biljett om du reser med AIA till Malmö på onsdag. Jag förstår inte varför intresset är så svalt. Säsongens första resa och den kommer att bli av.

Vill du hänga med på bussen/arna så boka din plats här.

Tänker du åka ner på egen hand, boka då din biljett här. Det ska jag själv göra, jag bor ju halvvägs ner.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.