Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vad landar Malmö härnäst?

Tycka vad man vill om Malmö men det är ju den klubb som det händer mest kring under denna silly season. Klubben ska landa en handfull spelare till och sportchef Nyman har ju haft som vana att presentera någon ny varje vecka.
Denna vecka har inget hänt, än...

Tomi Mustonen
är ett tips jag fått i lådan ikväll. Känns sådär trovärdigt om jag ska vara ärlig. Visst har han meriter från spel i finska elitserien samt nu senast i Österrike där han stod för 22 mål men jag ser inte honom som intressant för det.

Läste i söndags på Mrmadhawk att "fyra kanoner" presenteras inom en snar framtid. Inga uppgifter som Johan står bakom men hans källor brukar vara bra. Jag tror hårt på Martin Gerber som en av kanonerna. Däremot tror jag inte att Mustonen är en av dem. Det är ingen "kanon"...

-----

*Uppdaterad*

Enligt Mrmadhawk så är Tim Heed nära Malmö nu. Det kommer inte som någon överraskning, han är ju från SSK ;).
Det verkar alltså som om Malmö blåser Södertälje på Heed. Klubben som först ratade honom förra säsongen för att sedan "göra allt" för att få honom att stanna. "Allt" verkar inte räcka långt, inte när Malmös storsatsning lockar.

Stämmer dessa uppgifter landar Malmö en "kanon", det är en klassback med allsvenska mått som dessutom är på väg framåt i utvecklingen.


-----

Uppmärksamma läsare såg Mads Bödker i Ängelholm igår. Jag har försökt vid flera tillfälle att få tag på Mads utan framgång. Hans framtid lär snart bli klar, känslan säger att det inte blir Rögle.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.