Blogg listad på Bloggtoppen.se

En ny dag av tystnad kring Rögle

Jag undersöker hela tiden aktuella backar som kan och ryktas vara på väg in till Rögle. Det har blivit en vana att skriva av tidigare aktuella backar, idag kan jag till 90 % skriva av en till, Alexander Bonsaksen. Rögle har visat intresse men inte mer än så.

- Jag har inte fått en kontraktsförslag från Rögle, berättar Alexander Bonsaksen till mig.

Jag kan ärligt säga att jag tidigare aldrig fått så många tips om att en spelare ska vara nära Rögle utan att det stämmer i slutändan.

-----

Under dagen har jag försökt nå Roger Elvenes för att kolla upp saker men han är riktigt svår att nå.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.