Blogg listad på Bloggtoppen.se

Daniel Tjärnqvist klar för Djurgården - Lassen letar boende i Malmö

Fick idag tips om att Daniel Tjärnqvist nu är klar för Djurgården. Ingen överraskning men kul att bröderna Tjärnqvist får spela tillsammans igen.
- Därmed är Djurgårdens backbesättning spikad enligt Janne Järlefelt, berättar källan som har uppgifter från en väl insatt person i Djurgården.

Räkna inte med att det är färdigvärvat på backsidan för det. Djurgården ska enligt samma källa jobba "frenetiskt" för att göra sig av med Stefan Lassen och hans lönekostnad. Istället ska man ersätta honom med Kyle Klubertanz.

Samma tips berättar även att Stefan Lassen varit i Malmö och tittat på boende. Något som talar för att han snart är Malmöspelare. Jag hoppas att Roger Elvenes är med här. En klockren ersättare till Christoffer Persson i mina ögon. Malmö sägs inte vilja ta över Lassens lön som han hade i Djurgården och det är väl där bollen ligger just nu.
Visst har Malmö en stor spargris men jag tror inte att man går lika hårt på Lassen som Rögle skulle kunna göra. Det finns få platser kvar i Rögle som man vill hitta rätt spelare till. Lassen skulle vara helt rätt ersättare för Persson.



Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.