Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tävling - Besegra mig så bjuder jag dig på ett par valfria skor!

*** TÄVLINGEN AVGJORD - SE HÄR ***

Eftersom hockeysäsongen startat, även om det bara är försäsong så kommer jag köra igång en utmaning där ni varje vecka kan utmana mig i Powerplay. Om ni besegrar mig är tanken att ni ska vinna något rejält pris. Senast var det middag för två innan Rögle - Troja. Det priset ligger kvar till en senare tävling då ingen besegrade mig.

Reglerna är att du max får använda dig av 144 rader denna vecka. Även en rad är alltså ok.
Om mer än en lyckas besegra (oavgjort vinner jag) så har jag en utslagningsfråga, hur många mål görs totalt i omgången. Alltså summan av åtta matchernas målfabrikation. Närmast av de med flest rätt som lyckats besegra mig vinner. Stopptiden för att vara med är torsdag kl 18.00.

Om någon får fler rätt än mig så kommer den som är närmast antal mål få ett par skor av mig till ett värde av 600:- på Footway.se. Ni får alltså en värdekod på 600 :- som ni sedan kan köpa vilka skor ni vill för.

En ny sammarbetspartner på sidan alltså,
Footway.se, som kommer ge er chansen att vinna skor här då och då. Väljer du att köpa dina skor därigenom stöder du även Gronvitasumo.se.
Sveriges närmaste skobutik, bara ett par klick bort. Fri frakt, fria returer, 180 dagars öppet köp och har som mål att det ska vara kul att handla skor på nätet.

Min rad du ska besegra är denna.



Bara kör på och ni behöver inte lämna in det för att vara med i tävlingen. Vill ni så gör ni det här.

Skriv in er rad (max 144 rader ) i en kommentar och glöm inte utslagsfrågan. Mailadress också! (Alla ofullständiga svar raderas)

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.