Blogg listad på Bloggtoppen.se

Malmö jagar Lukas Eriksson

Av en ren slump fick jag veta att Malmö Redhawks ligger hårt på Oskarshamns forward Lukas Eriksson. Både Nyman och Strömberg vill ha honom och kontakter är tagna sedan ett tag tillbaka. Nu uppvaktar Malmö honom hårt enligt en 100% säker källa.

När jag ringer upp Stefan Nyman i Malmö och lägger fram namnet så säger han;
- Jag väljer att inte kommentera några spelare som är på väg in.

Eftersom Rögle var intresserade av Lukas inför denna säsongen så ville jag kolla upp med Elvenes om Rögle är med "på båten" innan jag skriver ut detta.
Jag vet att Malmö är ute efter Lukas Eriksson, om du vill kan jag ligga lågt med att publicera ifall ni också skulle vara med i matchen.

- Skriv du, det gör inget. Jag kan inte kommentera namn, säger Elvenes till mig.


Om inte något Elitserielag vill ha den 22-åriga forwarden som gjorde hela 40 poäng i hockeyallsvenskan denna säsong så pekar mycket på att han hamnar i Stenbecks Malmö. Ett bra nyförvärv för vilken klubb han än väljer.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.