Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vilse i Zuchwil

Ja det kan man lugnt säga. Efter mitt senaste inlägg så bestämde jag mig för att gå in mot centrum och se vad denna by bjuder på. Jag gick och gick och hittade tillslut en tågstation, då var jag i Solothurn, en annan stad. Då tänkte jag att tar jag mig till andra sidan järnvägen via en tunnel så kan jag ju gå tillbaka det hållet,

Det skulle jag inte gjort för floden Aare som jag återingen skulle komma över för att nå Zuchwil igen har ju knappt några broar. Den promenaden varade nog i 3-4 timmar.

Visst fick jag se lite natur på vägen men jag gör nog bäst i att ta bilen i fortsättningen.

    

-----

Nu blir det lugnt på hotellet. Vet att en del spelare badade idag, såg att bröderna Glimenvall/Johansson lirade tennis. Sen fanns det möjlighet för de som ville att åka upp i bergen. Jag har valt att hålla mig på avstånd under eftermiddagen för man vill inte ligga på som ett plåster. Det räcker med tre matcher på de närmaste tre dagarna.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.