Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nytt rykte till Tingsryd och Rögle men sportcheferna förnekar

Steven Goertzen är ett nytt rykte som kommit till mig idag. Enligt källan ska Rögle och Tingsryd vara intresserade.

Goertzen har ju en snygg meritlista då han spelat 68 NHL-matcher för Columbus, Carolina och Phoenix.

185 cm, 98 kg och rightare är saker som får mig att tro att han passar bra i Roger Elvenes mall som hans första värvning. 

Jag fick tag på Rögles sportchef Roger Elvenes och la fram namnet och fick svaret;
- Han har jag inte hört talas om. Det finns många spelare men ingen som vi jagar just nu.

Eftersom Roger Elvenes är ny vet man inte vilket pokerface han har men jag har riktigt bra källor på att Rögle är ute efter någon spelare. Frågan är bara vem.

Vidare testade jag namnet på Tingsryds sportchef Anders Gustavsson;
- Det stämmer inte. Vi håller koll på spelarmarknaden och har några objekt vi följer men väntar på rätt tid.

Rätt tid? Det är givetvis artistskattens tid som snart är här.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.