Blogg listad på Bloggtoppen.se

Daniel Tjärnqvist nära Köln

Daniel Tjärnqvist har ryktats vara på väg till Köln Haie några dagar nu. Enligt tyska express.de ska det vara nära. Jag som hört att han var rotad i Stockholm och inte var aktuell för en flytt till Ängelholm pga det. Allt har väl sitt pris. 

----

För en vecka sedan skrev jag att Darren Haydar var muntligt överens med HV71. Jag har fått mer som säger att det verkligen är så. Chicago Wolves säsong är nu över och nu säger samma källa att han kommer att presenteras som HV-klar i veckan.

----

Det har varit en väldigt lugn lördag på transfern och sillyn. Ofta blir det så när det vankas långhelg. Bara för att jag skriver så händer kanske något imorgon. I dessa tider finns inga röda dagar.

----

En grej till, nivån bland kommentarerna har varit delvis bedrövlig. Snälla, jag vill inte behöva ha stenkoll på vad som skrivs för att riskera att det blir för låg nivå här.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.