Blogg listad på Bloggtoppen.se

Betyg på spelarna - målvakterna först ut

Hockeyallsvenskan lider mot sitt slut och det är dags att ge alla en bedömning samt att ge min syn på deras framtida roll i Rögle BK. Betygsskalan är mellan 1 och 5.

Jonas Fransson
Betyg: 5

Seriens stora utropstecken och är den som tagit Rögle direkt till kvalserien.
Framtid: Han stannar med största sannolikhet. Tror trots åldern att intresse finns men frågan är om han vill öppna båset i Elitserien.

Joel Gistedt
Betyg: 1

Har fått agera båsöppnare och trots en bra försäsong så tog han inte chansen när den kom i serien utan känna allt mer överflödig i truppen.
Framtid: Stannar Fransson ser jag hellre Kevin Lindskoug i truppen. Joel är för bra för att sitta på bänken en säsong till och det tror jag inte han är så sugen på heller.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.