Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bröderna har alternativ utomlands

Läste precis på Mrmadhawk där han undersökt Rögles bröder Daniel Glimmenvall och Jakob Johansson.
Där berättar deras agent Micke Johansson att de spelar i Rögle om de stannar i Sverige men att det finns intresse från utlandet.

Personligen hoppas jag att båda två stannar i Rögle. Viktiga kulturbärare samt spelare som håller hög klass.

-----

Det har snackats om Hersley och var han kan tänka sig vara på väg. Jag frågade honom om Rögle visat intresse.
- Nej det är inget jag hört åtminstone, berättar Hersley för mig.

En annan som finns ledig på marknaden och är back är en annan Malmöpåg, Johan Björk. Bara för att kolla upp läget så ställde jag frågan men fick ett glasklart svar där;
- Rögle är inte ett alternativ för mig.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.