Blogg listad på Bloggtoppen.se

"Iggulden bjuds ut" - Rögle diskuterar med elitserieklubb

Nu drar det igång på allvar. Mrmadhawk som sitter på, ofta alldeles för bra, källor uppger att Mike Iggulden kan vara på väg bort.
 
"Rögle gör allt för att bli av med Mike Iggulden. Han har lagts ut för klubbar i Schweiz."
 
Låter rimligt och då lär Pelle ha saker på gång, garanterat. En sak jag fått fram och vet stämmer är att Rögle för diskussioner med annan elitserieklubb. Det vet jag stämmer till 100%. Det är bekräftat men kan inte säga mer än så just nu.
 
----
 
Samtidigt försöker AIK, som missade Jacobsson, köpa loss Trojas Ziga Pavlin. Allt enligt Sportbladet. Det hade varit en riktigt bra värvning faktiskt. Pavlin tror jag definitivt hade kunnat bidra i AIK.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.