Blogg listad på Bloggtoppen.se

Uppgifter: Kenny pekas ut som ny sportchef

För er som följer mig på Twitter så har ni redan fått läsa det. För er andra så kommer det här.
 
Jag har fått uppgifter som säger att Pelle Svenssons dagar som sportchef är räknade och att han istället återgår till ansvarig för hockeygymnasiet. En uppgift han lämnade när han blev sportchef.
 
De uppgifter jag fått nu säger att Kenny Jönsson blir ny sportchef. Magnus Blomsterberg ska också ha en liten del i det sportsliga. Inget som känns konstigt i det egentligen men det som däremot får mig att tvivla på dessa uppgifter är att källan även påstår att man jobbar på Jörgen Jönsson. Något som han kraftigt och bestämt dementerar när jag ringer upp.
 
- Jag kan kommentera det genom att dementera det. Det är inget jobb för mig, inget illa menat alls utan mer att så är det, säger Jörgen som säger att det inte finns någon kontakt mellan honom och Rögle.
 
Så då kan man fråga sig hur pass trovärdiga uppgifterna är? Jag blir lite tveksam efter att ha snackat med Jörgen men att dementera saker, det är sportcheferna världsbäst på. Jag har även sökt Pelle Svensson, Magnus Blomsterberg och Göran Hellström för en kommentar. Pelle har svarat via sms att han återkommer senare då han sitter upptagen just nu.
 
Ta det för vad det är men källan ger ett sådant intryck att han inte bara tar detta från luften. Inte anonym på något sätt utan tvärtom.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.