Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pelle Svensson har inte sagt upp sig

Pelle Svensson har inte sagt upp sig. Han är fortfarande Rögles sportchef. Det är jag som är stressad och inte kan sila alla tips tillräckligt bra. Det var en som gillrade en fälla som jag gick rakt i. Skäms naturligtvis enormt mycket, med all rätt.
 
Jag är enormt stressad med allt just nu och eftersom allt var i detalj i de uppgifter som nådde mig så gick jag i fällan.
 
Jag ber därför alla om ursäkt, speciellt till Rögle BK och Pelle Svensson. Fördjävligt! Funderar på att lägga ner allt ihopa. Så blåst känner jag mig.
 
Av alla tips jag får ligger det sanning i 80%. Nu jagade jag Blomsterberg, Hellström och Svensson men valde att gå ut trots att jag inte fått mer kött på benen. Det är jag som ska hängas, men förstår inte varför man planterar sådan här skit och lägger ner så mycket tid på detaljer och uppgifter för att skada någon annan.
 
Det viktigaste, det var ren jävla bullshit. Pelle Svensson är Rögles sportchef.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.