Blogg listad på Bloggtoppen.se

J20 - Södertälje hängde av Rögle

Efter gårdagens 8-1 på Huddinge så väntade idag en betydligt tuffare motståndare, Södertälje. Det lag som Rögle just jagar ovanför strecket.
 
Södertälje visade med besked att man med all rätt innehar platsen till topp-10 efter jul. Man vann med klara 3-8 och även om Rögle vann skottstatistiken i två av tre perioder så talar resultatet sitt tydliga språk.  
 
Jo, jag vet att Rögle saknade Cederholm, Zaar, Lilja och Spelling (alla var med A-laget igår), jag vet också att Törnkvist är i Karlskrona och att Wingren inte heller var med. Hur som helst, detta syns inte i tabellen.
 
Hur det känns att vara Röglesupporter just nu? Inte lika lätt dessa dagar men jag är alltid lika stolt över att vara det.
 
 

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.