Blogg listad på Bloggtoppen.se

Demén till Elitserien

Idag har jag inte varit uppdaterad alls, så det var med spänning jag startade datorn nu när jag kom hem från jobb. Den stora frågan är fortfarande, kommer Rögle att agera och i så fall hur? Självklart går det rykten och en sak som faktiskt kommer från hyfsat bra håll är att det finns ett missnöje mot lagkapten, Jakob Johansson. Alltså inte mot spelaren Jakob utan mot ledaren Jakob.
 
I mina öron låter det löjligt. Jakob har absolut inte varit bra den senaste tiden men att skylla sina egna misstag på en lagkapten känns sådär.
 
Annars inget nytt från Röglehåll. Däremot finns det en annan nyhet att rapportera, Richard Demén-Willaume får en chans att spela till sig ett kontrakt i Elitserien. Det är Timrå som ger Demén sex matcher för att övertyga om ett "riktigt" kontrakt.
 
- Vi gör detta för att avlasta backsidan då det fortfarande är frågetecken för hur Robin Perssons skada utvecklar sig. Det är ett tryoutkontrakt som sträcker sig över de kommande sex matcherna och därefter får vi utvärdera läget igen, säger Timrå IK:s sportchef Kent Norberg.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.