Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mycket på en gång - Härliga måndag!

Samtidigt som lagen inleder sina säsonger på is så fylls de sista platserna i trupperna. Idag har det hänt en hel del.
 
Luleå har plockat in två återvändare, backen Fredrik Svensson samt forwarden Karl Fabricius.
 
- Det känns jättebra att vara tillbaka och det är kul att vi kunnat hitta en lösning som gjorde att jag kunde komma igång med laget redan från start. Laget ser väldigt intressant ut och jag ser fram emot den satsning som vi kommer att göra, säger Fabricius på Luleås hemsida.
 
Luleå har därmed en överfull trupp eller en härlig bredd om man hellre vill kalla det så. Två målvakter, 11 backar och 16 forwards.
 
----
 
Då har Djurgården och Kristofer Ottosson äntligen kommit överens. Mycket tack vare fansens insamling. Givetvis är Ottosson själv hur tacksam som helst.
 
- Det känns jättebra att ha kommit överens. Jag vill rikta ett stort tack till fansen som var del i att detta blev möjligt. Nu ser jag fram mot säsongen som kommer, säger Ottosson på Djurgårdens hemsida.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.