Blogg listad på Bloggtoppen.se

Senaste inför derbyt - Klasen spelar

Kvällsposten har verkligen gjort sitt för att trissa upp derbystämningen. För tredje dagen i följd publicerar man provocerande citat från olika Röglespelare.

Idag kom dessa.





Kan tänka mig att tidningen redan vet att dessa herrar brinner för Rögle och vet vad derbyt betyder både för oss fans och för alla andra inblandade.

Hur blir det då med Linus Klasen? Jo, Mrmadhawk rapporterar att han kommer till spel ikväll så nu är det upp till Sylwander och "Flash" att visa att man inte bara snackar utan gör precis som senast.

Intressant att notera också vad det gäller Malmös laguppställning, man petar Lazo helt och Ciernik sägs vara skadad. In kommer André Burakovsky samt Viktor Holmqvist från J20. Äntligen har Malmö fattat poängen...

----

Från Rögle håll så åker Jakob Lilja med ner som trettonde forward.

- Ja, jag åker med ner, hur mycket spel det blir vet jag inte. Det får vi se, säger Jakob Lilja till gronvitasumo.se.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.