Blogg listad på Bloggtoppen.se

"Det är ju derby, behöver jag säga mer än så"

Fick några ord med Ted Brithén inför derbyt. Vill kolla av hur det egentligen är med hans lårkaka.

- Jag hade inte några större problem med den på dagens träning. Spelade trots allt 2 perioder med den förra matchen så kan spela 3 perioder nu utan större problem, säger Ted Brithén till gronvitasumo.se.

Hur ser du på derbyt?

- Ja det är ju ett derby så behöver man säga mer än så? Nej, men ska bli riktigt kul och har hört att det är många Röglefans som ska ner och det gör en ännu mer laddad.


Vem och vad kommer att fälla avgörandet?

- Ja, av det jag sett i tidningen så verkar det som att Liljewall är sugen på att avgöra så det blir väl han som kommer att ha en stor faktor i att vi vinner imorgon om han spelar på den nivån han gjort speciellt den senaste matchen. Vi har en positiv attityd från den senaste matchen och Malmö verkar vara lite under isen faktiskt.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.