Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggkampen - Vinn mat i Lindab om du besegrar mig!

Denna bloggkamp är avgjord och jag har vunnit. Därmed gäller det bara att samla in så mycket som möjligt fram t.o.m omgång 52. Förutom min pott tillkommer dessutom 3000:- från Betsafe.

Ni får gärna utmana mig i kommentarsfältet. Skriv era rader och odds som jag gjort och visa att ni skulle besegra mig. Den som besegrar mig och sätter högst vinst (max 100:- insats) och har lagt spelet på Betsafe vinner ett bra pris.

* Middag i restaurangen innan och under matchen för 2 personer till Rögle - Borås lördagen 18/2.




-----

Prestigekampen avgjord, denna bloggkamp som Betsafe står för.
Rögle mot Malmö, för att höja prestigen lite här på bloggen kommer Grönvitasumo.se möta Mrmadhawk.se. i en duell där kunskap och en liten gnutta tur ska ta en av oss till segern.
Vinnaren får båda potter (min + Mrmadhawks) plus 3000:- från Betsafe att skänka till Rögle eller Malmö. Alltså vinner Grönvitasumo så kan jag välja om summan går till lagkassan, bortaresa eller vad som kan tänkas inom eller kring Rögle. Skulle jag förlora går allt till något som gynnar MIF eller dess fans.

Regler: Båda har fått vars 1000:- i startkassa att förvalta av Betsafe. Man lägger spel i varje allsvensk omgång på valfritt spel. Max 100:- per omgång. Blir båda nollade får vi vars 1500:- att ge bort. Givetvis placeras spelen hos Betsafe som ligger bakom denna kamp. Denna kamp pågår t.o.m omgång 52 och den som har mest på kontot då vinner det hela. Så pengarna kan vara bra till en bortaresa i kvalserien.

-----

Vinst senast tack vare att Västerås slog MIF. 621:- gav trippeln och nu är det ny runda. Jag hittar 3.30 på att Rögle har ledningen efter första perioden nere i Malmö. Jag tror på det, stenhårt! Sen vinner både Mora och Västerås viktiga poäng på hemmais.

Se själv vad ni kan hitta för bra spel på Betsafe i omgången här.

-----

Här kommer omgångens tips


GrönvitaSumo



I kassan före omgången: 3321,56:-
( 621:- vinst senast)

Malmö - Rögle (Första perioden) 2 (3,30)
Mora - Oskarshamn 1 (1,75)
Västerås - Tingsryd 1 (1,45)

Odds: 8,37
Insats: 100:-
Möjlig vinst: 837:-

Mrmadhawk
Johan är nollad och klarade att hålla sig på banan fram tills måndagen 16/1.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.