Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sponsrad video - Vad är det egentligen?

Cloetta kör en kampanj där vi, folket, nu ska välja vad deras nyhet ska heta. ChokladKexchoklad eller Kexchokladchoklad? Ja, ni förstår själva vilket världsproblem som uppstått och om ni kollar på videon så försöker Erik och "Mackan" reda ut vad nyheten ska heta.

Jag har faktiskt redan testat, jag jobbar ju inom den branschen och kan inte låta bli. En mer "chokladig" variant och skulle jag rösta på vad det ska heta så hade jag nog valt Choklad-Kexchoklad.





Inlägget är sponsrat av Kexchoklad och kan inte kommenteras

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.