Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lundberg gör en "Brithén"

Södertäljes egna "guldgaller" Emil Lundberg har fått sitt genombrott i år och lär ha haft många ögon på sig. Nu kan de ögonen sluta sagla för Emil har signerat ett kontrakt som sträcker sig 1+1 år.

- Jag känner att det bästa för mig är att stanna i SSK för att fortsätta utvecklas. Sedan trivs jag jättebra i den här miljön och känner ett jättestort stöd från hela föreningen, säger Emil Lundberg i ett pressmeddelande.

Tycker att han gör helt rätt, precis som Rögles Brithén gjorde förra säsongen. Ted hade då konkret intresse från Elitserien men valde att mogna med större ansvar i Rögle istället. Sköter man sina kort rätt så kommer chansen igen.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.