Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tävling - Vem blir Rögles nästa nyförvärv?


Har ett presentkort över från Famila Köpcenter på 250:- och det är inte meningen att det ska ligga här. Bor du långt ifrån så lovar jag annat pris. Så nu kör jag en tävling. 

Vem blir Rögles nästa nyförvärv (förlängning räknas ej)?

Så fort Rögle officiellt bekräftat vem nästa spelare in är så är tävlingen avslutad. Ni tjänar inget på att skriva ett namn som redan är taget då det är den som skrivit rätt namn först som vinner. Skulle ingen ha prickat rätt så sparar jag kortet till en annan tävling. Glöm inte mailadress.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.