Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bellissimo klar för Timrå


Daniel Bellissimo har kopplats ihop med Timrå ett tag nu. Idag blev det officiellt klart, han har skrivit på för ett år.

- Bellissimo är en målvakt som jag följt under allsvenskan och som jag hoppas kan få en bra utveckling i Elitserien kommande säsong, säger sportchefen Kent Norberg i ett pressmeddelande.

När han värvades till Bofors inför förra säsongen snackade man upp honom som en av klubbens största värvningar genom tiderna. Jag var skeptiskt och satte en floppvarning. Det fick jag äta upp för det var till mycket stor del Bellissimos förtjänst att Bofors/BIK Karlskoga tog en direktplats till kvalserien.
Jag blev så pass övertygad att jag tror att han tar förstespaden framför Lundström.

----

Kevin Lindskoug lämnar Rögle. Han har nu fått beskedet av Pelle.

- De sa att om jag hittar ett allsvenskt kontrakt skulle jag ta det. Jag blev inte erbjuden någonting, berättar Kevin Lindskoug för gronvitasumo.se.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.