Blogg listad på Bloggtoppen.se

Två stjärnor lediga - vem nappar?

Dragan Umicevic häromdagen, idag Fredrik Bremberg. Där har ni två tilltänka poängkungar som inte gjort vad klubben betalat för.

- Jag har inte lyckats få in Fredrik i de två offensivare kedjorna och det tar jag på mig. Eftersom vi inte lyckats med det gör jag bedömningen att det suger energi från gruppen att ha en spelare i hans kaliber på en position som inte han själv kan göra sig rättvisa i. Vi önskar honom lycka till och hoppas att han får avsluta sin mycket framgångsrika karriär på ett bättre sätt, säger HV-tränaren Ulf Dahlén till hv71.se.

Två spelare som säkerligen många klubbar drömmer om. Däremot lär prislappen vara avskräckande för många klubbar. Dragan sägs välja mellan elitseriebud eller utlandet. Varför inte Södertälje eller Malmö?

Brembergs succé i Djurgården drar honom tillbaka dit? Nej, så blir det inte. Det säger Djurgårdens sportchef Järlefelt till Sportbladet idag.

Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.