Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sundsvall - Malmö går före

Nu lurar rubriken lite. Sundsvall - Malmö går inte före i min kalender, inte ens nära. Självklart är det Lindab och Rögle-Troja som är fredagens givna val.

Däremot väljer Viasat Hockey att sända Sundsvall-Malmö före ett sådan tokladdad hatmöte mellan Bofors-Örebro? Visst, man gör det för att flörta med Malmös sympatisörer som inte åker hela vägen upp och samtidigt ska man visa någon hemmamatch med varje lag. Då kanske Sundsvall-Malmö är rätt val. Alla vet hur matchen slutar och den lär vara tokdöd efter halva matchen.

Samtidigt så spelar Bofors-Örebro där känslorna återigen lär svalla över. För min del är det skitsamma då jag inte ska se någon av dem men man ratar något hett mot något iskallt.

Nu Lindab Arena.


Kommentarer
Trackback

Tipsa Bloggen


Tipsa bloggen om nyheter. Bra tips som visar sig stämma tas tacksamt emot och belönas.
Mobilnummer: 0733255270
Mail: [email protected]



Kontakt


Skribent Jonas Lindeblad. Vill du komma i kontakt med mig? Stötta bloggens arbete genom att ha reklam på sidan? Tveka inte, jag svarar på alla mail.
Mail: [email protected] eller [email protected].
Mobilnummer: 0733255270.